Sider

Translate

lørdag 26. august 2017

I`m back :)


Heisann! tida går sannelig fort når en jobber, leser og sover ! Sommeren har kommet og gått, men fortvil ikke . Nå kommer bokhøsten ! Mange forfattere som kommer med bøker utover nå og jeg har tenkt å lese de fleste av de. Jørgen Jæger, Jørn Lier Horst, Dan Brown, Tom Egeland og mange fler!
Dette blir en god bokhøst :)
Men nå er jeg godt igang med Sagaen om Isfolket av Margit Sandemo. Leser denne nesten hver sommer,og blir aldri lei. Det er som å møte igjen gamle venner ! Anbefales hvis du ikke har lest de eller det er lenge siden du leste de. Dette er bøkene som fikk meg til å bli glad i fantasy. Her er alt du
kan ønske fra en bok : kjærlighet og mystikk, intriger, glede og sorg. Jeg er så glad i denne serien og takker Margit Sandemo for hennes fantasi og skriveglede.
Kommer tilbake så fort jeg har startet på noen av høstens bøker :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar