Sider

Translate

mandag 30. juli 2012

Utrolig morsom bok :)

Sophie Kinsella er ute med ny bok: Jeg har nummeret ditt, OG for ei bok !!
 Den handler om Poppy, som er forlovet og skal gifte seg med verdens kjekkeste mann Dr. Magnus Tavish. Men så skjer det forferdelige, under hennes utdrikkingslag forsvinner den uerstattelige og antikke forlovelsesringen. Og som det ikke er nok blir også hennes mobil stjålet. Og nå starter en hesblesende jakt på ringen, og mobilen.....
Jeg har aldri lest noe av Kinsella før men siden jeg jobber i bokhandel så ser jeg jo at vi selger veldig mye bøker av henne. Spesielt på sommeren. Og nå skjønner jeg hvorfor :D Hun skriver jo så bra, det er lettlest, underholdende og utrolig morsomt !
Denne boka har så mye forviklinger og utrolig morsomme episoder, dette er en skikkelig kose bok. Jeg skal iallefall lese flere bøker av Kinsella, prøv en du også :D

  • Forlag: Gyldendal
  • Utgivelsesdato: ute nå
  • Pris: 299.-
  • Sjanger : Chic lit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar